woensdag 15 juni 2011

daar is ie dan

blog van Gérard

6 opmerkingen:

  1. Ik gebruik de aaiped voor absenties en mail in de klas.
    In de vergaderingen voor notulen enzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik moet nog steeds het nut van de aaipet binnen de lessen ontdekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wij staan onder constante druk, ervaringen delen, anders lever maar weer in.
    ik had nog apps willen kopen om de ervaring er mee op te doen, maar als het einde van het vermaak door het niet meer in bezit hebben van de zaak, roet in het eten gooit, kan ik deze beter niet installeren.
    Wat mij betreft valt het gebruik van de pet binnen het onderwijs tegen, en heeft zeker geen meerwaarde t.o.v. een Pc of laptop
    maar misschien valt er nog wat te ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een nadeel van de digitale agenda is dat wanneer we dit gebruiken wij het als docenten ook normaal moeten vinden dat de leerlingen dit ook doen en in de les zijn mobieltjes niet toegestaan, dus zitten we met een dilemma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Apps ordenen gaat makkelijk even laten schommelen (app even langer vasthouden en naar een verwante app schuiven) je krijgt zo een mapje.
    Uitzending gemist is handige app en gratis.

    BeantwoordenVerwijderen